Повернення
Протягом якого часу можна повернути товар?
Повернення й обмін товару можливий протягом 14 днів з дня отримання товару. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товар куплений "на замовлення" поверненню або обміну не підлягає.
Хто оплачує повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати з пересилання оплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості і відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення оплачує покупець.
Як повернути товар, який не підійшов?
- Повернути або обміняти товар можна в одному з наших пунктів видачі замовлень в містах Київ (адреси дивіться в меню Контакти)
Повернення товару не здійснюється наложеним платежем.
У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде проведено на карту або розрахункові рахунки банків України.
Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець повідомив нам про це відразу, ми відправляємо новий товар.
Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:
- товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження - трапляється дуже рідко, повна компенсація з нашого боку;
- товар помилково спрямований з іншими характеристиками - трапляється дуже рідко, овна компенсація з нашого боку;
- товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.
За яких умов можливе повернення і обмін товару в інтернет-магазині Вавілен? Головне, щоб:
- з дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
- товар не експлуатувався і були відсутні дефекти та пошкодження;
- збережені були цілісність упаковки і повна комплектація;
- замовленого товару не було б в списку, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства;
Порядок проведення повернення і обміну::
- в першу чергу, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
- компанія виробляє перевірку товару і даних на замовлення клієнта;
- протягом 3 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
- всі дії виконуються згідно з чинним законодавством.
Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товар:
- були не виконані умови повернення та обміну товару;
- товар замовлявся і був доставлений індивідуально під побажання клієнта.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.