Повернення

Протягом якого часу можна повернути товар?

Повернення й обмін товару можливий протягом 14 днів з дня отримання товару. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Товар куплений "на замовлення" поверненню або обміну не підлягає.

Хто оплачує повернення?

Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати з пересилання оплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості і відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення оплачує покупець.

Як повернути товар, який не підійшов?

  • Повернути або обміняти товар можна в одному з наших пунктів видачі замовлень в містах Київ (адреси дивіться в меню Контакти)

Повернення товару не здійснюється наложеним платежем.

У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде проведено на карту або розрахункові рахунки банків України.

Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець повідомив нам про це відразу, ми відправляємо новий товар.

Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:

  • товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження - трапляється дуже рідко, повна компенсація з нашого боку;
  • товар помилково спрямований з іншими характеристиками - трапляється дуже рідко, овна компенсація з нашого боку;
  • товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.

За яких умов можливе повернення і обмін товару в інтернет-магазині Вавілен? Головне, щоб:

  • з дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів;
  • товар не експлуатувався і були відсутні дефекти та пошкодження;
  • збережені були цілісність упаковки і повна комплектація;
  • замовленого товару не було б в списку, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства;

Порядок проведення повернення і обміну::

  • в першу чергу, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
  • компанія виробляє перевірку товару і даних на замовлення клієнта;
  • протягом 3 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
  • всі дії виконуються згідно з чинним законодавством.

Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товар:

  • були не виконані умови повернення та обміну товару;
  • товар замовлявся і був доставлений індивідуально під побажання клієнта.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному  Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.